FELLOW JULIMAMMAN

Jag är medlem på en sida som heter alltförföräldrar. Jag var in på forum och läste och skrev även ett inlägg själv om min situation. Ett par tjejer svarade om att de också väntade barn och bodde i Göteborg. Och en av dessa tjejer började jag maila med då hon bor i Kungälv, alltså samma som vi. Det visa sig att hon är 23 år och väntar sitt första barn. En perfekt vän att följas åt med tänkte jag. Inte nog med det, det visar sig att vi har samma BF!! (Beräknad förlossning), som är i juli. Inte nog med det, vi ska även på det första ultraljudet på samma dag! Hur sjukt är inte det? Ödet? Ibland undrar man, men visst är det skoj 8-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men tack detsamma :) Grattis till bebisen i magen förresten :)

2010-01-23 @ 00:24:03
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0