GRAVIDITETS GRÅT

Tänk vad mycket en graviditet gör med ens kropp och påverkar så otroligt mycket! Det är helt fantastiskt. Jag förstår inte att jag har blivit så känslig och gråter så mycket, utan att vilja gråta. Och då menar jag inte jobbigt gråt, utan att jag gråter till löjliga TV program. Man ska inte gråta till Biggest loser, hallå!! Men där satt jag och tittade när tjockisarna fick återvända till sina familjer och visa upp sitt nya jag. Och vid varje deltagare så kom gråten. Fruktansvärt jobbigt! Men det är lustigt :)

Sen har jag ju även mitt humör som svänger upp & och ner och åt höger & vänster. Stackars Nathan som får stå ut med mig, men han tar hand om mig och älskar mig ändå. Jag blir bara tjurig för ingenting, blir arg, gråter lite och sen ligger vi och myser. haha himla lustigt det där. Men, what to do :D

Jobbade tidigt idag, vilket är lite jobbigt med tanke på att jag mår dåligt fram till frukosten halv nio. Är FÖR nära till att spy. Vilket påverkar mitt jobb lite grann, men jag gör allt i min makt för att klara av det. Jag klarade av att kontrollera 13 lass idag, vilket är sjukt bra! Nu ska jag äta nudlar och sen sova. Jobba imorgon igen (skulle ha varit ledig i tre dagar). Men min man är sjuk så jag hoppar in för honom <3 KRAM


Kommentarer
Postat av: Elin

HejHej!

Haft en bra dag än så länge?

Vad söt bild :)

2010-01-19 @ 09:54:38
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0