KNUBBIS MAGE V. 14



Här har ni alltså första magbilden!! Kul va :D Och fler kommer det att bli. Malin på jobbet tyckte att jag skulle ta en ny bild varje vecka för att följa minsta lilla förändring. Vad sägs om det? Men visst är min lilla put mage söt? Jag älskar den! Jag har ju aldrig i hela mitt liv varit stor på något vis, aldrig haft lite fläsk som hänger över byxkanten, vilket jag faktiskt har tyckt är tråkigt då jag gillar former! Under hela min uppväxt har jag varit jätte smal (sett sjukligt smal ut) trots att jag ätit och ätit som en gris och aldrig har haft problem med maten. Har bara väldigt hög ämnesomsättning. Nu på senare år så har jag börjat gilla min kropp, då jag faktiskt har fått lite former och ser längre inte sjukligt smal ut, utan bara är smal.

Men så nu får jag en mage! Och jag längtar tills den blir mega stor och tills jag får en as stor röv som jag kan gå runt och skaka på. Haha skämt å sido, men ni fattar vad jag menar. Äntligen får jag rejäla former och jag älskar det helt enkelt. Nu kära vänner så ska jag gå och äta lite, småäter som en galning för att få i min lite näring. Ha en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh gud va mysigt!!! :) tycker att det verkar en jättebra idé med magbilderna. Då har du ju även lite bilder till nya designen kanske ;)

2010-01-19 @ 21:40:19
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/
Postat av: Janni med bebis i magen

aww vilken söt liten mage! Vänta bara, den växer snart som tusan! hihi! Mår du bra och så?

Vet ni vad det är?

Mvh Janni

2010-01-22 @ 12:01:36
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0