KONSTIGA CRAVINGS

Jag kommer att fortsätta min "pregnantida" blogg här istället.
Men givetvis kommer jag inte bara skriva om min graviditet.
Har ju katergorier som jag sorterar inläggen i. =)

Var nyss inne på babycenter och läste. "I vecka 13 brukar illamåendet, utmattningen och behovet av att kissa hela tiden avta. Folk kan även se att du är gravid nu." Hm, inte mycket som stämmer in på mig dessvärre, men det gör ingenting. Jag kissar fortfarande minst en gång i timmen, mår illa, är trött och min mage syns, men inte så att folk ser att jag är gravid. Det är mer som att jag är lite små mullig och inte har den där platta magen som jag har haft hela mitt liv. Den största skillnanden på mig just nu är nog brösten. Dom har växt något enormt och större ska dom tydligen bli. Har många månader kvar att växa, herregud.

Folk frågar mig hela tiden om jag har fått några konstiga "cravings" nu. Och tråkigt nog så har jag inte fått det än, det kanske kommer. Vore så skoj att ha sug efter något som egentligen är super äckligt. haha här kan ni få lite exempel på vad många gravida vill ha: murbruk, leverpastej med glass, kaviar på wienerbröd, slicka på ballonger, källardoft, äta tavelkritor, sniffa bensin, betongdamm.. ja som ni märker så finns det sjukt många sjuka grejer att få lust efter! Men ännu upplever jag inte detta sug efter något. :)

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Melhinda

Grattis till graviditeten :) <3

2010-01-17 @ 00:27:31
URL: http://melhindaofsweden.blogg.se/
Postat av: Elisa

Men gud va roligt!

Grattis till Graviditeten Ida :D

Många 90:or som blir föräldrar detta år, roligt!

2010-01-17 @ 01:47:37
URL: http://jagheterelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0