NAMN PÅ BEBIS

Kvällen igår var så sjukt lyckad! Jag var glad och på topphumör och folket var trevligt. Tråkigt utan alkohol? Pyttsan, jag hade nog roligare utan :D Det vart utgång sedan i Kungälv (kl 2..) Kom hem nån gång runt fyra skulle jag tro. Länge sen jag var ute så länge, brukar bli dödstrött vid 1 på natten, men icke sa nicke.

Igår på festen hade vi livliga diskussioner om namn på sina barn.
Man ska ha såna otroligt speciella namn på sina barn nu för tiden, men det lustiga är att dom speciella namnen börjar bli så vanliga nu så dom kommer inte att vara speciella i denna kull av ungar. Om man däremot döper sitt barn till typ "Emma" som anses vara ett vanligt namn så är inte så många som kommer att heta det. Vi pratade även mycket om stavning på namnen. Istället för att stava namnen som de ska så lägger man till z istället för s, h i slutet på vissa namn och såna saker. Allt för att det ska bli så speciellt hela tiden..

Jag & Nathan har i stort sett bestämt namn, men det är inget jag vill gå ut med på bloggen än. ;) Sen vet man ju aldrig, när man väl ser bebisen så kan det ju bli något helt annat än vad man hade tänkt sig. Vet många som bestämmer namn och sen när bebisen väl kommit så har den fått ett annat namn. Lite lustigt.

Nu ska jag äta apelsin, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0