OTACKSAMMA MAGE

Har varit en otroligt jobbig morgon. Vaknade först vid 6 tiden av att jag var kissnödig. Märkte även att Nathan inte hade kommit hem så jag ringde hem honom, mamma som jag är :D Kunde inte somna sen och låg vaken med huvudvärk. När jag väl somnat så vaknar jag halv åtta igen, av att jag är kissnödig och magen är skrikande tom. Går på toa och lägger mig igen. Magen vrider och vänder på sig och jag går upp och hämtar en banan. Lägger mig igen och försöker äta den men får springa och spy upp den efter halva. Det suger att må illa, det suger att inte ha någon matlust och det suger att inte kunna äta mycket! Så trött på allt småätande ;( Men lik förbannat är jag lycklig och glad över min gravida mage! Det är helt enkelt värt att må piss :)

Nu ska jag väcka Nathan, klockan börjar liksom närma sig tre..
Middag hos svärföräldrar ikväll, mys.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Ja, jag vet hur det känns ;) hehe.

En av mina bästa vänner är frisör,

så det är hon som har satt i det ;)

Det heter nagel slingor, så dom sitter,

altså slinga, för slinga

(därför det tar sån tid)



Du får gå in och kika på bilderna jag lagt upp :D



Usch då, va jobbigt å va så dålig!

Haha, känner igen mig i det du skrev,

(förutom illamåendet då,)

Men ja vaknar oxå tidigt,jätte kissnödig,

går på toa,kan inte somna om för jag är hungrig,

äter nått & sen kan ja inte somna om på typ 2 timmar.



Det är kämpigt att vara gravid ;)

Men man ska inte klaga än :p haha.!



Kram



2010-01-23 @ 14:52:10
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0