VÄNTA BARN TRÄNING

Vänta barn träningen gick bra. Vi var fyra stycken, ingen hade fått speciellt stor mage! Blir intressant att följa varandra under graviditeten. Det var inte yoga som jag trodde utan vi tränade med hantlar och gummiband. Fast i ett lugnt tempo och mycket bukövningar. Skönt att få anstränga musklerna lite, har ju inte gjort det på två månader!! En go träningsvärk imorgon. Nu är jag hemma hos svärföräldrar. Har ätit majs soppa och kladdkake muffins, mums! Tack så mycket. Kram


nathans frieri till mig, på toan. underbart <3


Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh gullig bild! :)

Sktiv om hur han friade, jag kan inte hitta de inlägget om du skrivit de tidigare! jag vill veta :) Du skriver så bra!

2010-01-20 @ 23:07:11
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Tack, vad gullig du är!

Grattis tillbebis i magen och till frieriet såklart :)

2010-01-20 @ 23:45:39
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken underbar dag!

/Kram Ida

2010-01-25 @ 22:54:15
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0