VARNING, LÅÅÅNGT INLÄGG

Äntligen har vi bredband i lägenheten!! Tänk vad jobbigt det är att leva utan internet. Jag och baba diskuterade det lite tidigare idag. Sjukt hur fast man är med internet och mobil och allt vad som har kommit de senaste 20 åren. Sen pratade även baba och jag om när dom ska komma på besök till götet. Sista helgen i Januari eller andra helgen i februari. Lite läskigt att bjuda hem sin pappa och hans familj.. jag menar, det är ju jag som kommer på besök hos dom? ska jag laga mat och bjuda dom på middag och sovplats nu? jösses, måste vara miljarder poäng i vuxen världen som jag lever i nu för tiden. Men det kommer bli trevligt, jag saknar dom. Vi kommer kunna gå på bio på berga kungen, äta någon fin middag ute i göteborg stad och sånt. Kanske besöka Liseberg om dom har kvar "jul på Liseberg"? Måste även träna mer på att laga mat så att jag kan bjuda på något riktigt gott. Just nu äter jag och Nathan bara typisk svensk husamans kost. Inget för avancerat alltså..

För övrigt så funkar allt toppen. Lägenheten börjar arta sig även om jag varje dag kommer på saker som vi behöver. Mattor, tavlor, blommor, mer gardiner, bäddsett, fixa sängen i "gästrummet", en byrå i hallen behövs, skohylla osvosv.. Men det tar vi efterhand, vi skiter trots allt inte ut pengar. Denna månads lön blir det iallafall en LCD 42" TV samt en resa till Vässan och även en resa till huvudstaden för att hälsa på jojjs. Kanske kommer jag kunna köpa lite blommor iallafall? Behövs iallafall en till i vardagsrummet.
Vill pappa kanske köpa mig en byrå till hallen? *flört flört*
höhö! Ikväll ska jag jobba 3 timmar, vilket känns onödigt. Men tre timmar är bättre än noll timmar. Sen jobbar jag sent imorgon och sen är jag ledig i en vecka!! Blir väldigit lite jobb nu i början av året dessvärre. Skulle vilja åka hem nu nu nu, saknar mamma, pappa, nikki, jojjs och alla er där hemma. blir lite smått galen vissa dagar! Hur mycket man kan sakna. men jag ska inte klaga för mycket, jag ångrar inte en sekund av min flytt hit och trivs super bra. men det finns inget i hela göteborg som kan slå mina vänner och min familj <3

det får räcka.
kanske skriver ett till inlägg senare. Börjar ju inte förens 20.45.. ska väl laga middag innan dess. inom ett par dagar, möjligen veckor ska hela världen få veta. måste bara prata med vissa och så innan ni får veta the secret som jag har burit så länge nu!! :D och det gör mig också galen. men snart så.. puss


love u sweet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0