VILL KÖPA ALLT NU!!

Sitter och kollar på en massa grejer som jag vill ha i lägenheten. Blir galen av att inte ha den klar. Men är man inte miljonär så.. Men ett par grejer ska jag minsann handla denna månad till lägenheten. Skulle ha köpt TV den här månaden, men vi skjuter på det. Köper vi TVn nu + TVbänk så är det allt vi kan köpa.. Roligare att köpa en massa smågrejer som gör helheten. Sen måste vi ju spara pengar också, ska ju till fjällen i slutet av mars och åka skidor! Skönt med en liten resa. Nu ska jag sussa kudden, nattis <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Leta efter en eventuell distansutbildning till frissa eller make up artist och börja plugga :) Försöker att inte tänka på det så mycket, blir så stressad ;P

2010-01-23 @ 00:45:54
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Emma, 21 år & Gravid <3

Ja asså grejen var,

att jag hade ganska långt hår i sommras,

sen i Oktober innan min födelsedag så

klippte jag page typ, men nu hade det växt,

ut till lite straxt innan axlarna.

För långt för page, men för kort för långt hehe.

Ja du fattar va ? :D



Ja designen är super fin ;)

Jag skickade en liten kommentar till henne idag ;)



Jag har faktist mått förvånansvärt bra :D

haha säger jag nu ;) vi får väl se sen :)

Nej men ja hade väl lite illamående i början,

men aldrig satt jag behövt spy lr nått.

Jag är trött typ hela tiden bara ;)

Du då ? :)



Okej men v14,

då är det juh inte så långt kvar till ul :D

Åh vist är det mysigt ? hihi :)



Kram

2010-01-23 @ 00:52:29
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Kul att schampoot är bra :) Ska testa det idag :)

2010-01-23 @ 09:52:09
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

Grattis till din graviditet får man väl säga, såg att det var ganska nytt^^



sv: Allt som allt gick vårt bröllop på ungefär 40 000 kr.



kram

2010-01-23 @ 10:45:13
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0