WORK 13-22

Skulle gärna vilja skriva något asroligt och intressant att läsa men jag har inte tid till det. Måste göra pasta och äta och sen är det dags att åka till jobbet. Slutar 22 ikväll! Har en tung vecka framför mig också, är ledig imorgon men sen jobbar jag söndag och hela nästa vecka + söndag. Alltså bara ledig lördag och lördag.. Jobbar sent iallafall, vilket är skönt med tanke på mitt illamående på morgonen :) Ni får ha en super mysig fredagskväll, ska försöka uppdatera efter jobbet. PUSS

Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Nu har jag läst ikapp mig lite på din blogg! Tror också att det blir en liten kille... ;) Känner det på mig! Åh, det är så skoj att du också väntar smått. Stor kram

2010-01-22 @ 12:55:22
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Tina S

grattis till Graviditetn och frieriet :D

Ahh man msåte våga chansa i livet och bara sticka så! :P För dig gick det ju vägen ;)

2010-01-22 @ 14:26:28
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0