DAGS FÖR VECKA 24


nu är bebisen nästan 30 cm lång och väger ett halvt kilo. Hörseln är välutvecklad och bebisen kan höra min röst (som under vatten). Bebisen skulle även ha en liten överlevnads chans om den föddes nu, ungefär 16 % chans. Tänk vad sjukt, en sån liten plutt men som faktiskt skulle kunna klara sig.. Men min bebis ska inte ut än, många veckor kvar! Min graviditet är underbar just nu, har inga bekymmer eller liknande. Så skönt att slippa illamåendet och bara njuta.

Nu mina kära vänner har jag massor att göra.
Ska åka och handla, packa allt inför imorgon, ringa lite samtal, gå in på internet banken och betala alla räkningar som kommit än så länge och så ska jag posta paket. Borde även ta en dusch, men det får nog bli ett bad ikväll. Vi hörs later!

Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v29 <3

Jo gud så mysig sommar vi har att se fram emot :)

2010-03-19 @ 13:18:58
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja visst tar det längre tid för dom.. vi märker ju skillnad i princip direkt, mkt som händer i kroppen =)



Ja hökåsen är supermysigt! Smidigt satan att det finns ICA där också - så man inte behöver åka iväg för att handla =)

vi får nycklarna 1a april - skärtorsdag.

men tror vi inte flyttar allt på en gång, tänkte göra om lite först.. Fast det beror på hur det går med köpare av nuvarande - hittar vi nån som vill ha den från 1a arpil så varsegod, då slipper vi dubbel hyra. Men sån tur har vi nog inte ;/



Ja fyy så man längtar till denna sommar, och denna jul! Första allt som förälder kommer vara mäktigt och underbart :D



När är du beräknad?

2010-03-19 @ 13:43:00
URL: http://livetmedpyret.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Haha du jag hade inte rört en symaskin

(haha höll på skriva sexmaskin) på sex år :D

Men det har gått förvånanstsvärt bra :p

(säger jag nu hehe)



det har inne burit svordommar,tårar

& jag vet inte vad haha,

men nu är det klart snart :)



Hur är det med förkylningen? :)



kram

2010-03-19 @ 13:51:58
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Jamen precis, nu är det nära o bra till ica så man kan handla småsaker och satsa på storhandling varannan vecka typ. =)



Ja det är riktigt nice att få smaka, brukar även få smaka saker som inte lanserats änu - vilket är otroligt roligt =)

Vit persika/vitt te är helt makalöst god! Tips från experten haha.



Nej nej - samma alkoholfria vin vi drack till middan :D

Jag har druckit en liten kopp lättglögg, och smuttat några minisippar på drinkar av vänner, som sett så goda ut hehe - så inget alkohol till bebis! =)



Ja denna vinter har varit helt galen! Men nu börjar det ju smälta bort iaf. slask slask hehe.



ok, då slipper du gå hela sommaren o plågas hehe.

Jag är beräknad 11 augusti =)

2010-03-19 @ 14:40:45
URL: http://livetmedpyret.blogg.se/
Postat av: Fride

Ohja! jag älskar rött ;D

2010-03-19 @ 16:28:02
URL: http://inutimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0