KVARTERET SKATAN



stockholms resan var mysig. Vi var och tittade på Kvarteret skatan och käkade indisk mat. Var otroligt roligt och trevligt! Jag och Nathan sov hos hans bror med fru och barn. Så härligt att umgås med deras tre underbara döttrar. Skönt att vara hemma igen. Gillar inte Stockholm lika mycket längre, kan inte tänka mig bo där.. Vet inte varför, fick bara en sån känsla när vi var där. Hann även träffa bästa Jojjs en snabbis, underbart!! Nu är det bara en veckas jobb kvar och sen på lördag åker vi till Fjällen (björnriket). Ska bli härligt med semester. Även om jag inte kan ha lika kul som de andra, åka skidor och dricka en massa öl ;D haha, jag får helt enkelt roa mig på mitt egna lilla sätt med de små barnen.


Håller på i tvättstugan, lagar mat och städar.
Lägger upp ett graviditetsinlägg sen med bilder <3

Kommentarer
Postat av: Mysan

Är du galen?! inte kunna bo i sthlm?! Vad har hänt med dig :-O ;-)



Mysigt att allt går bra med magen :)



puss o kram!

2010-03-16 @ 16:08:35
URL: http://mysanhjartansthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0