DÖD FIRRE

jag höll på att somna till och från på jobbet men ändå hängde jag med Sofia ner till stan med hennes vänner. Kan lova er att jag är död nu. höll på att somna på bussen hem och var livrädd att jag skulle missa min hållplats. när jag väl kommit av så höll jag på att kissa på mig. nu är jag super trött och lite hungrig. ska lägga mig i soffan framför desperate housewifes och sen sova sååå gott. imorgon blir det jobb igen, 7-16...... föresten, vart är det fina vädret som alla snackar om? idag hade vi iallafall 20 grader men ingen sol på hela dagen!! ;(

Kommentarer
Postat av: Nikolina

I sthlm har det varit sjuukt varmt! Tog en promenad till centrum igår och höll på att ramla ihop. Svettades och flåsade som bara den, kände typ för att dra o bada :P

Vad bra att allt är bra med bebis i magen! Kram

2010-05-19 @ 07:52:49
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Nej vi har ingens ol idag heller så=/

2010-05-19 @ 09:19:14
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0