MMM SÖNDAG

Har inte riktigt haft tid till att bloggilogga. igår var vi och tittade på ett hus som skulle hyras ut. ett super mysigt hus på en hästgård, helt underbart! MEN, det var för litet och inte så barnvänligt tyvärr.. trångt, lågt i tak, ett sovloft med stege upp osv. vem orkar gå upp och ner för en stege med en bebis och sen ska även bebis utforska stegen när han börjar gå, hm nja inte så bra kanske. hade det bara varit jag och nathan så hade vi flyttat direkt!

idag har jag jobbat. det var kaos och knappt några som jobba, så jag har jobbat hårt. är helt slut, ont i ryggen och konstig värk i magen men det börjar bli bättre. haft en del sammandragningar under dagen, obehagligt. imorgon och tisdag väntar ledighet! ska försöka tvätta också om jag orkar.. nu ska jag mysas med nate the grejt <3


vecka 34 nu! vi längtar efter dig plutten <3

Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 30

Tack så mycket hihi :'D

Ja jag hade det bra ;D

2010-05-30 @ 21:53:23
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Åh nu börjar din mage synas jättemycket ju! :D Vad mysigt

2010-05-31 @ 00:39:03
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

SV: Alltså vi höll på att göra slut och bli ihop hela föra sommaren. Min mamma skulle gifta sig Agusti och han var bjuden och vi skulle läsa upp visa saker i kyrkan osv, så vi höll ihop ändå..

Det visade sig att jag var gravid och vi blev helt paff.. då fixade alla våra problem sig och vi var romeo och julia. så fick jag missfall, Vi mådde jättedåligt, mest jag. Så vi försökte igen och snabbt blev jag gravid igen, han försatte vara en idiot men då jag mådde så dåligt så var inte det min tanke utan att jag ville bli hel igen och detv ar med en graviditet (väldigt dumt tänkt men jag var blind och kär)

Han lovade hit och dit, han skulle ändras och göra ALLT för oss med mera. skitsnack, det blev värre och han skyller på att han blir "stressad"

Han ljög om massor så jag var verkligen fram och tillbaka när det gällde honom och gav han fler chanser, en dag fick jag reda på vad han höll på med och idag känns det bra att jag vet vilken idiot han är så jag slipper planera och vänta på honom , jag känner mig mycket starkare utan honom så jag är jätteglad att jag VET och är säker på hur situationen ser ut, min mamma var också ensamstående så på något sätt har jag aldrig haft den bilder att jag behöver en man vid min sida för att klara med (med barn eller utan)

Det känns bra och han har tagit avstånd då han vet att han inte har någon chans ifall han skulle sätta problem, men umgänge kommer han att ha om han så vill det men det kommer ske under bevakning då han har så mycket problem och sådant.. och JAG är inte med honom frivilligt tack.

Jag hoppas bara han inte sätter problem när barnet väl är här.. det skulle döda mig psykiskt...



Det värsta är att inte kunna skriva av sig på bloggen om detta.. du är den första "blogg-vännen" (haha) jag berättar det för, fast jag liksom inte har sagt varför han är en idiot, men jag tror nog du förstår vad det handlar om..



Kram på dig!

2010-05-31 @ 01:21:24
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0