MYSPONKEN <3


lagade en god pasta gratäng med köttfärs idag till middag när nate kommit hem från jobbet. och till efterrätt vart det grädde och jordgubbar, MMMH! älskar verkligen jordgubbar. min käre karl ville även ta med mig på bio ikväll, självklart blir det sex and the city 2. och tro inte att jag är en såndär elak flickvän som tvingar med min pojkvän. nixpix, han vill faktiskt se den. vi var och kollade på ettan ihop på bio och vi har även kollat på alla avsnitt tillsammas. han är så söt min man. imorgon hade jag tänkt att tvätta och hänga med Lisette, men martin ringde och frågade om jag inte kunde jobba imorgon (7-16).. hm jaja. kollade även upp om jag har några betalda semester dagar och visst hade jag det, hela 13 dagar!! :D vilket betyder att jag slutar 20e juni men tar då semester i 13 dagar och sen 6e juli blir det föräldrapenning, greeeejt!

nu är det dags att fara!
hörs imorgon efter jobbet..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Den är grym den filmen! Jag såg den i Fredags :)

Rar pojkvän du har som vill se den med dig, Rickard har inte sett ett enda avsnitt från serien och vägrar se varken Film nr 1 eller 2 :P

2010-05-31 @ 20:20:47
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hellu darling :)

Hur mår du & magen?

Kul att du la upp "BB-väskan".

Jag kanske oxå skulle ta & börja fundera på den ;)



Vad gör du idag då ? :)

SJälv ska jag på besök på förlossningen :D



Kramar

2010-06-01 @ 07:35:23
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Jag tyckte den var asdålig! typ ingen sex och överdrivet mycket fashion

2010-06-01 @ 17:21:01
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0