NU HÄNDER DET GREJER

jag är så trött att jag inte orkar blogga roligt, svara på kommentarer, läsa alla bloggar eller lägga upp bilder från mobilen. förstår ni hur trött jag är? och ryggen gör ont. men imorgon har jag iallafall sovmorgon och jobbar 15-24 och sen är jag ledig hela helgen, AWESOME! kom hem till en söt sambo som hade lagat god mat och nu står han och skruvar billy hylla. Ska även fixa spjälsängen och möblera om i barnrummet, spännande.


och denna mobil kom på posten idag, bara sådär!
skit skumt.
nä skoja bah, har köpt den av jojjs eftersom att hon hade två likadana. haha en ganska rolig historia, men den tar vi en annan gång eller aldrig. nu orkar inte min rygg sitta längre så vi hörs imorgon när jag kanske är piggare. kanske till och med en liten magbild 8-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det du jobbar med? :)

2010-05-19 @ 21:32:55
URL: http://ivantanpaenbebis.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Usch jag har den mobilen nu. hatar den. Haha

2010-05-20 @ 07:50:31
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Sarah

Akta din lilla rygg! Hoppas det går bra på jobbet och att du får njuta av ledigheten resten utav veckan utan allt för mycket ont.



Såg du att Johanna och Patrik från föräldragruppen fått en son? Hade BF den 6/6, han föddes förra fredagen ;) En liten Hannes!



Nu vill jag att Bullen ska komma ut!

2010-05-20 @ 10:42:40
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0