WOOPS

Upptagen ida..
Är helt slut efter att ha jobbat tre dagar i rad. Ledig imorgon och sen blir det jobb tre dagar i rad igen. Men jag klarar det! Nu har jag även bestämt mig för hur länge jag ska jobba och det blir fram till vecka 25. Om jag mår lika bra som nu såklart, får jag foglossning och besvär så får man ju ta nya beslut. Men annars så tänker jag jobba på. Och sen gå hemma och bara vänta i 4 veckor (möjligen 6 om jag har otur). Känns toppen. Imorgon ska vi fira Nathan som blir 21 på måndag. Blir en sväng till Allum först, sedan fika i Allingsås och sen middag på kvällen, antingen ute på restaurang eller hemma hos svärföräldrarna, det är upp till Nathan. Kommer bli en mysig dag. <3

Kommentarer
Postat av: Fride - BF+12

Det är härligt att gå hemma, men ibland blir man knäpp, haha.

2010-05-08 @ 03:18:10
URL: http://inutimagen.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid v32

hehe härligt att du känner så, jag skulle inte kunna klara det.

2010-05-08 @ 09:00:49
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0