BARA 2 MÅNADER KVAR

shit, om två månader börjar jag jobba. tiden har gått så galet fort, har inte ens tröttnat på att vara hemma. kan vara hemma i minst ett år till. men det går inte, måste ju låta nathan vara pappaledig eftersom att han så gärna vill vara hemma med william. jag förstår honom, vem vill inte vara hemma med världens sötaste unge. men vad jag kommer sakna willi när jag är på jobbet men det kommer nog gå bra. skönt att få in mer pengar, att leva på föräldrapenning är inte det roligaste. kommer bli tungt att börja jobba också, ovant. hoppas på att jag får stå i slussen som när jag var gravid. stå och tjöta med alla trevliga chaffisar :-D nu ska jag väcka nathan och sen laga lite mat..


världens finaste skrutt <3

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Duktig du är som ska börja jobba!

2010-11-08 @ 23:05:43
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Martina

Hallå vännen! hur är det?

Tänkte bara kolla ifall du vet ifall ditt jobb behöver mer folk? MÅSTE ha ett annat jobb än McD!! Mår redan dåligt och fått magkatarr över att jag ska tillbaka dit i februari :/

2010-11-13 @ 22:10:12
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0