INDIANA JONES



har ni spelat Indiana jones spelet med legogubbar? sjukt kul iallafall. jag och judith brukar spela här hemma då och då. hon var här igår en kortis och spelade och vi fastna på ett ställe. alltså det gick verkligen inte så vi gav upp. nu kommentera hon min status på fejjan.

Judith Eriksson: asså.... vi måste typ klara banan jag kan typ inte sluta tänka på det :S im addicted....

hahah kan man bli töntigare än oss?
vaddå är jag en mamma på 20 år?
trodde jag var 11.. barnrumpa!

Kommentarer
Postat av: juddan

HAHAHA det är typ gjort för 11åringar och vi fattar ingenting :P

2010-11-05 @ 13:53:11
Postat av: Camilla

Hihi vi har det också o spelade rätt så mycket för ett tag sedan, men fastnade också någonstans och sen har vi inte försökt igen. Vi är ännu lite äldre... ;O)

2010-11-05 @ 14:50:59
URL: http://miniwe.webblogg.se/
Postat av: Ida

Tack! Det är verkligen många som gillar dom där tapeterna :) jag också så klart ;)

2010-11-05 @ 22:01:07
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0