NU BÖRJAS DET


julstjärna från Maxi.

varit iväg hela förmiddagen med Williams farmor Lotta. hon var så söt och köpte mig ett par vinterskor, skönt att ha något annat än converse i vinter. tack underbara Lotta för allt idag. ikväll ska jag dit och äta middag, sen skulle jag vilja ta mig ner till källaren och plocka upp lite mer julpynt. är inte så jätte duktig på att pynta, blir mest nån stjärna och advents stake. orkar inte byta gardiner och hålla på. framför allt inte just nu med allt runt omkring som snurrar. nu ska jag busa med världens bästa willi <3

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Nej precis, det låter som en supersmart idé, hur mår ni denna snöiga söndag då?

2010-11-28 @ 13:58:22
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0