SVÅRT ATT GÅ ISÄR

vi är fortfarande sjuka här hemma, jag och lill W. men vi har iallafall tagit en promenad, man blir väl frisk av frisk luft? ;) iallafall så är det lite ändrade planer. jag kommer vara mammaledig fram tills 1 maj, inte mig emot alls. förutom att jag sett fram emot att få tjäna pengar, men men får ju mer tid med min fina William. jag och nathan kände att vi fick skjuta upp på det iochmed att vi ska flytta isär och fixa allt runt omkring. då är det bäst att vi fortsätter leva som vi är vana med just nu. så han kommer få ha en jätte mysig sommar med våran fina son, det känns bra.

men det är helt otroligt vad det är jobbigt att separera och allt sånt när man har barn. säger inte att det är lätt som en plätt om man inte har barn men just när man har barn så kan man inte bara sticka iväg så är det klart. vi ska faktiskt ha kontakt för resten av livet så det är oerhört viktigt att vi håller sams och var och en får säga sitt. allt för Williams bästa. vissa dagar klarar vi allt hur bra som helst, andra dagar hatar vi varandra. men nu när vi kommit fram till hur vi ska göra med föräldra ledigheten så hoppas jag att vi kan samsas om allt annat också.

möbler och sån shit är ju kvar att dela upp. vi gjorde en liten lista förut på ett ungefär och jag var helt klart nöjd. dock måste jag köpa soffa och dator.. hm med vilka pengar? nåja, det löser sig! nu ska jag mysa med puss willi.


eh mamma, inte riktigt min grej!

Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Hoppas allting löser sig till det bästa! Kram

2010-11-16 @ 17:45:52
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

ja det var mysigt, förutom att hon trilskas med att hon inte ska sova, hon har sovit typ 40 min på hela dagen. och nu är hon så trött så hon inte vet vart hon ska ta vägen men hon ska ändå trilskas med att inte sova. haha. det kan ju hända något nytt :p hur mår ni :)

2010-11-16 @ 20:08:21
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore!

Förstår att det måste vara tufft!

Men ni är så duktiga och bra föräldrar som tänker på Willis bästa!

<3

2010-11-17 @ 11:04:50
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0