SKIT KUL

min snälla mamma tog William kl 7 imorse så fick jag sova vidare till kl 10, helt underbart. inte haft någon sovmorgon sen Willi kom så det behövdes. nu är jag som ny ;-) jösses vad roligt jag och mamma hade igår kväll, vart övertrötta och satt och asgarva till allt möjligt. snart ska vi åka till min mormor, sen ska jag träffa mia och sen ska vi ut till min syster och hennes fina isabella. och sen en sväng till Nikki hade jag tänkt.. om jag får tag i henne förstås för just nu svarar hon inte. seyaa

hitta lite gamla bilder som jag tänkte ni kunde få njuta av!

här är ute i huset vi bodde i förut, min 18års dag.


jag och min fina Devil i stallet jag jobbade i 2008.


studenten som ni kanske ser ;-)


helt craaazy


me and mami


bakis 09


glad eller?


hahah äcklig!! gäller att bjuda på sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0