VISSTE NI...

att jag har scolios? (sne ryggrad)
att min senaste kyss var för ett par dagar sen, föredrar pussar
att jag lyssnar mycket på barnvisor för att lära mig sångtexterna (har glömt hur dom går)
att jag funderar på hur Willi kommer se ut och vara när han blir äldre
att jag pratar ganska fult, läspar och sånt
att jag inte gillar när folk skryter överdrivet mycket
att jag avskyr när folk säger en sak och gör en annan
att kärlek är helt underbart och även väldigt jobbigt ibland
att jag gillar makrill på rostat bröd?
att jag alltid kommer att sakna Devil
att jag är förälskad i nathan
att sist jag grät var länge sen för jag kommer inte ihåg när det var
att min mobiltelefon är pajj? går inte att ladda..
att när jag vaknar på morgonen så ligger willi och sprattlar brevid mig
att innan jag går och lägger mig så tittar jag så att william sover och mår bra
att jag just nu tänker på att jag vill ha godis,i STORA lass!!
att i morgon kommer jag försöka få lite sovmorgon, iallafall till 10?
att jag hoppas att william kommer leva ett bra och lyckligt liv
att jag verkligen vill hem och träffa familj och nära vänner <3

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjugo och gravid ♥

Tycker också om pussar mer än kyssar, de är lite finare på något sätt. :)

2010-10-02 @ 19:02:45
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: jojjs

åhnej, har mobilen pajjat? :o

2010-10-04 @ 14:42:10
URL: http://jojjjs.blogg.se/
Postat av: elisa

åh va roligt med sånt här! hoppas de är lugnt att jag snor ;)

2010-10-05 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0