BACK IN THE GAME

yep, im back! var med på en gruppträning idag på Sportlife, nämligen MRL (mage, rumpa, lår). sjuuuukt jobbigt. märks att det var länge sen jag tränade hahah. skönt att komma igång igen, willi var snäll mot sin pappa medans jag var borta i nästan 2 timmar. han sov, käkade bröstmjölk på flarra och sen sov igen. skönt att få lite egen tid, blir inte mycket sånt nu, bara något bad nån gång ibland typ ;-). på fredag har jag bokat ett zumba pass, verkar vara väldigt populärt eftersom att platserna redan höll på att ta slut, bara måndag liksom och det är 80 platser på varje pass.. skulle vilja börja sola igen också, få lite färg! men bör nog vänta tills bristningarna på boobsen har försvunnit något, annars lär jag väl aldrig bli av med dom. snyggt med båda hängpattar och bristningar all over, eh nej.

nu blir det film och chip mys <3

Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo <3

Egentligen är det inte långt alls, finns dom som har mycket längre, men för mig är det långt, speciellt när man inte har någon som man umgås med nära en heller. Har vänner runtomkring där jag bor men dem har jag inte riktigt samma relatiotn med som dem i Rimbo.. Bor i haninge nu och det tar ca 2timmar till rimbo därifrån.



Såå, inte speciellt långt egentligen, men som sagt, för mig är det lite jobbigt då jag verkligen har en nära relation med min mamma också. Plus att nu när jag har Leo så vill jag ut och gå och hitta på saker, men eftersom jag bor 2 timmar ifrån dem jag umgås med så blir det istället att jag sitter hemma själv.. Visst kan man mötas upp i stan, eller åka till varandra, men om man ska åka fram o tillbaks en dag så tar det 4 timmar..



Vet att jag är barnslig, finns dem som har det mycket längre ifrån sina nära o kära, men ja.. för mig är det jobbigt..

2010-09-20 @ 21:32:06
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0