MYS PONKEN


världens finaste kille <3

idag har vi varit till Kungälv och köpt doppresent, ska på Theos dop på lördag!
sen har vi badat och myst här hemma. ska strax upp till svärföräldrar för att umgås och äta mat. imorgon hoppas jag att mitt löshår kommer och att ida orkar sätta i det. ska även till Nödinge för att umgås med jasmin på förmiddan. bara inte deras papegojja är lös, scary!! och från det ena till det andra så har jag även fått häng mage. tänk vad kroppen hänger till sig efter en graviditet, skoj haha!

Sandra om BAKA LITEN KAKA:
vilka snygga strumpbyxor!
Vart har du köpt dem?
kramar om

svar: på åhelens city (nordstan/göteborg)

Kommentarer
Postat av: Tjugo och gravid

Haha men det har jag gjort, flera gånger nu, hittar det inte. ;)



Åh det hade jag tänkt att fråga om, hur magen är nu efter graviditeten?

2010-09-30 @ 18:03:09
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack så mycket jag får kolla på åhelens i örebro om dem har dem =)

2010-09-30 @ 18:59:41
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Jag trodde hon hade en tillväxtperiod, men det visade sig igår att hon faktiskt inte fick tillräckligt. min mjölk är inte så fyllig. :( så har börjat med tillägg två ggr om dagen

2010-10-01 @ 11:38:27
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0