NYTT PÅ GÅNG



spegel till hallen och en schäslong till vardagsrummet.
imorgon blir det en 50" TV.

och till min kära far som kommer ringa och berätta att man inte ska dra på sig skulder och liknade vill jag bara säga, vi cashar allt och vi sparar även pengar till både oss själva och william och har även fickpengar över och råd med alla räkningar. var inte orolig, du har varit här och sett att jag har koll på allt som har med papper och budget att göra. så var inte orolig! den enda skulden vi har är bilen, vi har liksom inte ens abonemang :-) puss!

Kommentarer
Postat av: Tjugo och gravid

Haha föräldrar har lätt att bli oroliga! ;D



Ja, jag längtar som bara den efter att få träna igen, och inte träna gravid träning utan riktig dans och att få stretcha på riktigt och löpträna och allt sånt där. :D

2010-09-25 @ 13:01:20
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Gud va bra att ni inte tar på avbetalning. Vet flera som gör det, inge bra alls.

Vad snyggt ni kommer få det, så grymt avis :)

2010-09-25 @ 14:18:15
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Ja det har jag tyvärr!

Men idag är jag "frisk" ;)

Tack så mycket vännen!

Anledningen till att jag inte tagit upp detta i bloggen tidigare är pga alla fördommar :S



Jätte snyggt med schäslongen :D

En sån vill jag oxå ha nu ;) haha!

Fast vi skulle nog bara bråka om vems tur det var att sitta i den haha :D



Hoppas ni mår toppen



Kram

2010-09-26 @ 12:19:54
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0