BÖRJA TRÄNA



jag är så sjukt sugen på att börja träna.
har ju mitt kort på sportlife och dom har zumba nu, hur kul verkar inte det på en skala! och ida hänger på (hon har redan tränat ett par veckor utan mig!!) så jag är lite efter. grejen är bara den, william.. har ju fryst bröstmjölk, men det måste man ju tina upp ett dygn innan i kylskåp och sen värma upp genom att lägga det i vattenbad och grejer = krångligt. så jag funderar på att köpa såna färdiga ersättnings påsar? som nathan kan ge ifall att willi skulle bli hungrig under tiden jag är borta? iochmed att jag vill gå på gruppträningar så är det ju inte säkert att jag lyckas tajma med amningen.. vad tycker ni, how to do?

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella ♥

Klart du kan göra, testa innan och se hur de funkar så du får komma iväg lite också. De mår man bara bra av, fast bara lagom länge, annars kan de bli jobbigt :) De finns ju färdigblandade tetra pack du kan köpa hem och ha så värmer man de bara. Kram

2010-09-14 @ 22:37:51
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Det är jätte svårt att tima amningarna när man vill iväg och träna... Lämnade Thea med Rickard idag, men hon ville inte ta flaskan, ingenting som dög :( Uscha. Hoppas att det går bättre nästa gång.



Tar Wille flaskan bra? Då borde det ju inte vara några problem!

2010-09-14 @ 22:38:36
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Mammabea.se

SV: Hon ska göra ett repotage om unga mammor, ekonomin för oss osv, så då ska hon umgås med mig för att få en uppfattning och så till repotaget :P

2010-09-15 @ 00:06:44
URL: http://mammabea.se
Postat av: Hanna

Jag tycker inte att du ska börja ge honom flaska om det inte har funkat tidigare. Min erfarenhet av min son som är en dag äldre än lille william är att så fort jag gav honom flaskan (endast en gång) så slutade han att suga efter den tjocka mjölken i brösten. Vile att de skulle gå lika lätt som med flaskan.

Så mitt råd är att försöka tajma in amningen, om du inte har gett flaska tidigare. För alla barn slutar ju inte suga :D

Hoppas att det blir bra iaf :D

2010-09-15 @ 11:26:28
URL: http://hannafredrikajohansson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag kommer försöka undvika flaska ett litet tag till just för att jag hört om de som sedan vägrat ta bröstet eftersom det är så mycket enklare att suga på flaska. Har återbesöket till läkaren imorgon och tänkte efter det börja dra igång träningen och ska försöka tajma in amningarna ett tag till iaf.. Men får se hur det går :O)

2010-09-15 @ 14:52:04
URL: http://miniwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0