är jag 21 snart?

tiden går så jävla snabbt. vet inte om jag börjar få någon ålderskris haha! men jag har börjat upptäcka grejer i vardagen som får mig att tänka "shit jag är vuxen och börjar bli gammal." inte så att jag ogillar det utan det är mer skrämmande. för nånstans så känner jag mig fortfarande som 18, men jag blir ju för tusan 21 i år. idag var Erika och Ida här och vi sitter och snackar matlagning. och då kände jag det där igen, jag är vuxen och sitter här med mina vänninor och våra ungar och snackar om matlagning. sjukt eller hur. jag har ju ett barn, jobb och boende. precis som vilken annan vuxen som helst men ändå så tror jag ibland att jag är 18. kanske är det för att tiden gått så sjukt snabbt sen jag var 18? vad hände med tiden från 18 till 21 egentligen? det är ändå 3 år men som känns som 1 vecka.. skumt det där

Kommentarer
Postat av: Camilla mamma till Theodore

Jag blir 25 i år!! Det är något magiskt med det.. Känner mig inte så gammal... Efter sommaren är jag närmare 30 än 20... :O)

2011-02-21 @ 08:40:19
URL: http://miniwe.webblogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

jag hittade på tradera, jag har bjudit över folk, men de bara bjuder över mig hela tiden :p haha vill inte gå över för mkt, åh andra sidan är väl hjälmen värd vart enda öre för hennes huvud.

2011-02-21 @ 10:06:13
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till Vilda ღ

Men tackar :D Det ska bli så himala roligt :)

2011-02-21 @ 14:11:56
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis :D:D

2011-02-21 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0