håll tummar och tår

helgen har varit både underbar och ett helvete.
umgåtts massor med fina Ida och även Erika och "svärföräldrarna". men nätterna har varit jobbiga då William spytt och bajsat ner sig. även i natt igen, fick ställa oss i duschen halv två på natten och även bädda rent i sängen. fick honom inte att somna föräns 4 tiden.. och sen upp 8 på morgonen. är helt slut! ska få lägga mig tidigt ikväll så att jag orkar upp imorgon bitti för att jobba. skönt att jobba och rensa tankarna lite. även ringa samtal och jag hoppas verkligen att det går som jag vill, annars kommer den där paniken igen. får så sjukt ont i magen och kan inte äta. så håll tummarna imorgon för guds skull.

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Jag håller tummarna att allt gåt bra och att William kryar på sig!!! PUSS

2011-02-06 @ 22:58:21
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Paulina

HALLÅ! Uppdatering för oss i Västerås tack!

2011-02-08 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0