jag är stark

i helgen har jag omringat mig av fina Ida och Erika. vilka härliga tjejer. även Jonis var här igår med oss när vi käkade god mat och drack vin. har alltså mått väldigt bra i helgen. nu är det bara jag och william. och hunden också eftersom att jag är hundvakt i en vecka nu :-) och det känns sådär att vara själv igen. blir så himla tomt när man inte varit själv alls på ett par dagar. men jag behöver det. tänka igenom saker och ting. jag känner mig stark iallafall. känslan av att allt kommer att lösa sig är stor nu. jag tror till och med att jag åker till Västerås en sväng i början av Mars. om allt har löst sig såklart, men det gör det. eller hur?!

dags att städa lite.
imorgon väntar tvättis och sen möte..

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Styrka till dig!!!! Glöm inte att du är stark, du är den perfekta mamman, vännen, dottern osv!! Ensam är STARK!!!!

2011-02-13 @ 20:22:49
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Du klarar detta Ida <3 Allting löser sig!!!

2011-02-13 @ 22:14:31
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0