cant speak english

kvällen vart trevlig! jag och lill weez tog oss en promenix i snön hem till Kim. där hennes mammas kompis från Australien var. ni som känner mig vet att jag är sämst i världen på engelska så hur tror ni att det gick? hahah, nä men jag fatta faktiskt vad han sa för tro det eller ej men jag förstår engelska. kan bara inte snacka själv. men jag lyckades väl prata lite iallafall :D fick gå hem ganska tidigt eftersom att william inte riktigt kunde somna. imorgon ska vi vara inne i stan kl 11 för hemlisen. ni får veta imorgon. sen träffa syster, babo och farmor. och försöka gå hem till kim en sväng och träffa hennes pojkvän!! 
nej nu ska jag nana


lilla sötrompa!

Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Åååh hemlisen :)

2011-01-07 @ 11:04:50
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0