i did it!



yay äntligen har jag orkat städa och hänga upp alla kläder :D hmm, vill ha skohyllor kom jag på nu också. har även orkat bädda rent alla sängar. jag är på hugget idag när jag är "barnledig". nathan tränar på att ha William så att han är redo och säker tills på söndag då jag ska jobba. har även varit in och tagit bort min föräldrapenning från och med 1 feb.. jag ska börja jobba ett par dagar i veckan fram till 1 april så ska nathan vara hemma 2 månader. spännande!

men say what! läste precis på Evelinas blogg att man har nytt stjärntecken då jorden inte är på samma plats längre eller nått sånt skit. alltså är jag och William inte kräftor längre utan vi är tvilligarna. skumt :S

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Hade varit sjukt snyggt med några färgade hyllor på nederkant att ställa upp skorna på ;) ÅÅÅh vad jag med vill ha en walk in :( Men jag får nöja mig med 7 garderober att dela med mina herrar i hemmet ;)

2011-01-18 @ 21:00:53
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: malin & wiggo

Här har vi renoverat som idioter men är inte klara på lång väg känns det som ;(

2011-01-18 @ 21:46:28
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0