kyckling?

imorgon ska jag jobba! känns som att det är första dagen på nya jobbet, fast så är det inte. bara första dagen på länge. sist jag jobbade var 18e juni.. vet att det även har kommit en hel del nya på vår avdelning och dom "gamla" har bytt avdelning ;( nåja, förhoppningsvis kanske jag också får byta sen i höst när jag börjat jobba på allvar. ska ju faktiskt bara jobba fram till 1 april och då blir jag mammaledig igen, underbart! låg och tänkte på det igår kväll att jag kommer nog bli tokig på jobbet imorgon. tänka på william varje sekund och sakna honom. fy vad jobbigt! men det går nog bättre än vad jag tror :-) nu ska jag kika efter recept, eller har ni nå tips på vad jag kan göra med mina kyckling filéer? älskar grytor och gratänger.

Kommentarer
Postat av: sofia

http://www.ica.se/recept?recipeid=713323 mums :)

2011-01-22 @ 13:03:16
Postat av: Anonym

beror på vad du har hemma?? du kan göra en marinad med vitlök, cayennepeppar, lite salt oregano, och då rapsolja 1 hel skivad citron. lägg i fileerna hela i marinade i ca 10 minuter sen steker du dom i ca 12 min i pannan så dom blir genom stekta, till det kan du ha pasta som du blandar, med stekt lök, paprika, persilja och sen blandar du i feta ost =)!! Ingen spagetti, det blir inte bra ;) hahah

2011-01-22 @ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0