nyårslöften?

jag har aldrig fattat grejen med nyårslöften, det hålls sällan och varför börja med saker just då? det kan man väl göra när som helst på året. folk börjar skriva i sina bloggar att "nu har jag inte rökt på 2 dagar" och "nu har jag verkligen kommit igång med träningen". vi vet att typ 95 % av alla dessa människor håller det i ett par veckor och sen helt plötsligt så slutar dom skriva om sina löften, för att dom inte klara det. ska man sluta röka, gå ner i i vikt och såna saker så kan man väl ändå göra det när som helst? när man känner att man verkligen klarar av det och inte bara på grund av att det är ett nytt år. nåja..

idag har vi faktiskt inga planer än så länge. skönt att slappa lite! just nu sover mamma, nathan och william. jag har iallafall sminkat mig och handlat blöjor. ska nog ta och ringa farmor och se vad dom gör. later!


"aaah shit stäng av blixten morsan!!"


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Tack så mycket! :D

2011-01-04 @ 13:08:44
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Alicia ♥

Hihi så söt han är Willie <3

2011-01-04 @ 18:37:38
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0