sjukt segt och klagis

sjukt seg dag. haft en såndär dag när livet känns så jäkla tråkigt bara. utan anledning egentligen. velat göra nånting men alla var upptagna så här sitter jag och har nyss lagat middag till mig själv och ätit själv. William ligger och leker för fullt. funderar på att dra på en film, tänk om jag ändå hade köpt lite godis då hade nog livet känns lite lättare. det värsta av allt är att morgondagen har heller inga planer. får nog kolla upp lite pass och åka och träna skiten ur mig så kommer allt nog bli bättre :-D

Kommentarer
Postat av: -

2011-01-29 @ 23:33:39
Postat av: -Malin & Ella

Men gumman då :(



Hoppas du mår bättre nu... PUSS

2011-01-29 @ 23:34:34
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0