OPERATION!!

Jag har genomgått min första operation idag! Haha och jag var livrädd, kände mig som ett litet barn. Har gått runt med ett nageltrång i allt för många veckor som har resulterat i ett varigt hål i sidan av tån, AJ AJ AJ! Så när jag visa upp tån för läkaren så sa hon bara "det här får jag operera". WHAT? Men så sa hon, "du får bedövning, men den kommer göra ont." När man var liten sa doktorn alltid "Det kommer inte göra ont, känns ungefär som ett myggbett" Det hade gjort mig lugn om hon sa så istället. Men iallafall så gick det bra, kände ju inget när hon klippte i tån så 8-) Nu kommer tån bli som vanligt igen!

Nu är det dags för tvättstugan och dammsuga.
Svärmor kommer hit ikväll igen. Trevligt med sällskap :)


knubben <3

Kommentarer
Postat av: caroline- gravid vecka 30

grattis till graviditeten. Hur trivs du i Göteborg? jag kör en tävling på min blogg. Biljetter till babybarn mässan kan bli dina. Kolla in =) kram

2010-03-31 @ 16:22:51
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0