BURR BURR

Jag har inte haft orken att sitta vid datorn riktigt, det är för kallt. Haha, det är faktiskt bara 18 grader här i huset. Skönt att flytta snart så kan vi ha bastu hemma :D Igår var jag och älskling nere på stan, käkade och köpte julklappar. Jag hittade tre paket till Nate, tror nog att han kommer gilla dom! Idag ska vi ha mysfredag. Jag och nathan ska laga mat (lövbiff, kroketter och grönpeppar sås) och sen ska vi bjuda på lite efterrätt. Glass, maränger och sånt. MM! Tror att familjen Eriksson kommer att uppskatta det.

Köpte också lite kläder till mig själv igår!! Har ju haft köpstopp i minst två månader tror jag att det är. Så det var super kul att få köpa något till mig själv igen. Hittade en kjol, en tunika och ett linne. sweet



Kjolen, SNYGG!

Kommentarer
Postat av: jojjs

jätte snygg kjol. var är den ifrån?

pusso bejb

2009-12-19 @ 12:52:35
URL: http://jojjjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0