INTERVJU PÅ TISDAG!!

idag ringde dom från Kelly Service och ville ha en intervju med mig. Det gäller ett lager jobb, extra på kvällstid. Passar ju perfekt tillsammans med ICA jobbet :D jag kommer som vanligt att få det (lite väl självgod kanske ^^) det gick toppen idag på jobbet, dagen rulla på och viips så var man hemma igen. Fick även reda på att jag får vaccinera mig genom ICA, gratis v.49. men jag skiter faktiskt i det. Jag ska nog klara mig ändå.

Ska ni vaccinera er?

Nathan klarade drogtestet så han ska nog till ICA nästa vecka och provjobba. Jösses vilken toppen dag det har varit idag. Hoppas att det håller i sig ett bra tag nu. Nu ska jag ta ett bad. PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0