100 DAGAR REN



idag förtjänar nathan ett grattis!
för idag har min söt varit ren från drugs i 100 dagar. inte många som vet om att han har sysslat med det, men han gav mig tillåtelse att berätta om det. nu vet ni anledningen till våra bråk och break ups som vi var med om i vintras. idag är det alltså en dag att vara stolt på. stoltheten som jag känner för dig älskling är enorm! du har varit så sjukt duktig. ser fram emot att fira denna dag om 256 dagar. grattis bumbi <3

idag blir det alltså lite firande. "Eggan" (nathans pappa) håller på med en pajj.
nathan förtjänar uppmärksamhet idag, med tanke på att det inte är lätt att komma ur ett missbruk, oavsett vad det är för slags missbruk. så med detta inlägg vill jag bara säga, dont take drugs kids.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0