JOBB INTERVJU NÄSTA VECKA

YYEEEEEEEEEEES!! idag ringde dom från bemaningstjänsten academic work. hade en intervju via telefon och gick vidare till en till intervju som är på tisdag inne i stan. åååh så glad jag är! ett kvällsjobb, 1-3 dagar i veckan. passa utmärkt. kul med två jobb, får man lite variation.

jobbet idag gick kalas som vanligt 8-) körde myckte truck för en gång skull, vilket är ganska så skönt. haha. efter jobbet så kom bejb och hämtade mig. vart ett tungt pass på gymmet, träna axlar och mage. PUUHH. nu är jag död kan jag lova er. lillasyster kommer imorgon vid lunch med tåget. mysigt!!

nu är det middag.
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

sV: nope, men i arboga, precis bredvid ;-)

2009-10-23 @ 23:08:25
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0