JOJJS OCH IDA

jag saknar ju min jojjs något otroligt. så jag tänkte bjuda på ett gäng roliga citat och konversationer och händelser som jag skrivit i min blogg under åren. inte många kommer att förstå, men för mig och jojjs kommer det att vara dödskul att läsa detta.

23 januari 2009 "jag har träffat en gång faktiskt, men inte jojjs. men jag älskar henne ändå. och all äppelsaft som ligger på golvet överallt runt papperskorgen."

22 januari 2009 "skolan blir faktiskt bra mycket roligare tack vare dessa disskusioner med jojjs."

28 november 2008
jag: vad är det för djur som säger oink oink?
jojjs: hahah va? inte vet jag
jag: EN GRIS!!
jojjs: isåntfall en hoppande gris.
jag: oinkoink
jojjs: nej, så snabbt kan inte en gris hoppa, man måste dra ut på det.

alltså oink      oink

hahah. ganska sepe, då skulle ni se oss på krogen."

25 november 2008 "jojjs sov hos mig i natt. vi gjorde inte så mycket förutom att sova middag."

24 november 2008
jojjs
: du eloise, har du hittat den där punkten som vibbrerar?
eloise: ehh??
jojjs och ida: hahahahha

22 november 2008 "dansa med jojjs på bardisken typ..
hela kvällen."

20 november 2008
jojjs
: det är lite mysigt med jul ändå
jag: jo men visst är de det
jojjs: fast julafton är ju lite överskattat trots allt. det är ju nästan som en tradition..

17 november 2008 (teorilektion på axelssons med läraren Leif)
"sammanlagt 59 stycken  "va" på 40 minuter.
bra leif, jag älskar dig."

12 februari 2009 "nu ska jag chillidilla med jojjs på msn. vi skriver bara en massa snuskigt till varandra."

8 februari 2009 "jojjs smsa idag och tyckte att hon hade ett fittliv. eh, bruden är utomlands och har det hur bra som helst?"


jag älskar dig bästa vän <3


Kommentarer
Postat av: jojjs

hahahahahahhahha :D

ps. vacker bild. ds.

2009-10-11 @ 21:52:04
URL: http://jojjjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0