I GOT JOB

åh jag är så glad!
JAG HAR FÅTT JOBB PÅ ICA LAGRET NU!
på utlastningsbryggan, awesome.
ska dit på måndag klockan 7.15. 8-)

det finns såna fördelar med att bo i en storstad. det finns hur mycket shoppings möjligheter som helst, massa av människor, många aktiviteter och det bästa av allt, man får storstadstillägg, vilket innebär att man får en högre timlön. kan det bli bättre? jag älskar helt enkelt göteborg!

haha, tro det eller ej men min arm gör fortfarande ont efter att jag tog blodprov. funderar på att gymma istället med nathan och träna mage? jag menar, om det gör ont när jag böjjer och sträcker ut armen, hur ska jag då kunna vara med på body pump? anyways, vi hörs later.


Kommentarer
Postat av: giulia

pga av körtel febern :(

2009-09-25 @ 12:00:30
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0