BLIR DET STREJK?

Följande lager drabbas av strejk torsdag den 8 april om ingen avtalslösning finns på plats då:

Axfood Närlivs, Örebro
B & B Tools Supply Chain, Ulricehamn
BE Group, Malmö
Clas Ohlson, Insjön
Dagab, Jönköping
Dagab, Borlänge
Hennes & Mauritz, Eskilstuna
Ica, Järfälla
Ica, Årsta
Ica, Kungälv
Ikea, Älmhult
Kapp-Ahl, Mölndal
Nilson Group, Varberg
Saba Frukt & Grönt, Helsingborg
från Aftonbladets hemsida!

Jag gillar det inte. Eller jag hade gillat det om jag var med i facket, men eftersom att jag inte är med i facket så går jag en jävla massa minus. Vilket jag och Nathan verkligen inte kan göra nu inför bebisens ankomst. Jag håller helt enkelt tummarna för att strejken uteblir eller att den inte varar speciellt länge..


Kommentarer
Postat av: moa

Yes det är det du vet om. ;D



Ja, hur var det i fjällen då? Och tack så mycket, så skönt att ha lägenhet och sommarjobb fixat äntligen.



Håller tummarna för att den uteblir, strejken alltså.

2010-04-06 @ 20:21:51
URL: http://moacharisveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0