KRÅNGEL



har börjat dagen med att packa ner lite saker ifrån vardagsrummet och från willis rum. ska fortsätta packa ner lite köksgrejer sen så kan vi nog inte packa så mycket mer förens dagen innan flytten. har även ringt och kollat upp när besiktningen på nya lägenheten är och nu ska jag ringa till försäkringskassan, älskar att sitta i deras 20 minuters kö.. :-( måste fixa med nathans tillfälliga föräldrapenning. vi har inte fått hans inkomstuppgifter än eftersom att chefen är på semester, vilket gör att nathan inte kan söka tillfällig föräldrapenning eftersom att FK inte har hans inkomstuppgifter! och det måste man göra inom 60 dagar så det börjar bli lite brådis med det där, krångel krångel. nu ska jag göra mig i ordning innan jag fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Nikolina - mami till Ellinore <3

Vi bor ju i en etta, andrahandskontrakt :/ Ska inte klaga då vi fick den så fort och den är jättefin plus att den är 40kvm så den är inte så liten :) Stort "normalt" kök osv :)

Men vi letar ju också nytt.. vill flytta om några månader, men just nu är det så mkt med syrrans bröllop och annat så vi väntar gärna tills i början på nästa år tror jag.



Tommie har inte heller fixat med sina 10 dagar! Han skulle det igår men han fyllde i fel för han jobbade typ i fem dagar men sen slutade han ju jobba och gick hemma och nu har han börjat skolan.. så han kan ju inte fylla i att han jobbat när han inte har det.. blä krångel!

Fick du också första barnbidraget idag ? hihi =)

2010-08-20 @ 12:14:37
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0