hur kan man glömma?




Moas bilder!

så mysigt att träffa Moa och hennes lilla Melwin.
jag var så feg att jag inte ens vågade hålla honom, så liten! och då var ändå William 3 cm mindre och ett par gram lättare. kom på mig själv med att jag helt glömt bort den tiden när William var så pytte. vad gjorde man med dom när dom var vakna? hur sov han? hade till och med glömt bort att dom inte kan fästa bilcken, le och såna saker. läskigt att man glömmer sånt som inte alls var så länge sen.. nu ska jag nana tillsammans med underbara lill wez <3

Kommentarer
Postat av: plutten i famnen

Klart du får låna bilderna! Och ja det tycker jag absolut att vi ska göra, ni glömde williams leksak här förresten. :)

2010-12-20 @ 10:36:23
URL: http://pluttenifamnen.blogg.se/
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

men vad jobbigt :( fast ibland räcker det ju med att man är ifrån varandra ett tag för att börja uppskatta varandra igen. blir ju lätt att man tar varandra för givet, speciellt när man har barn. Hoppas han inser vad han riskerar iaf ;) Kram!

2010-12-20 @ 16:45:05
URL: http://bigmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0