julklappar check

var och köpte lite julklappar idag. följde även med när Nathan köpte min julklapp och jag är såå glad över den. ska slå in den och öppna imorgon ändå så ni får veta då vad det är :-D till William så har vi inte köpt några julklapppar. vi sätter istället in pengar på hans sparkonto. känns så onödigt att köpa till honom dels för att han inte vet riktigt vad det är och dels för att jag vet vad han vill ha och jag vet inte om han får det i julklapp. vet till exempel att vi behöver en sängmobil och gåstol, får han inte det i julklapp så köper vi det själva efter jul. hur har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till Medina

Har köpt massa kläder och små lekdjur och bitleksaker :)

2010-12-24 @ 00:14:07
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0