playdate!


Ella: jag vill sitta i gåstolen!!
Thea: eh daaah, den är min.


William: ååh ELLA, pussa mig!
Ella: jag vill ha nappen.


Ella: mmmh napp, im in heaven
William: men jag då??


Ella: var inte ledsen, Thea kanske vill ha dig?


Thea: alltså William är way too slow for me. jag menar, jag kan krypa, åla, ställa mig upp, sätta mig upp, sitta själv. vad kan william förutom att suga på sin napp?


Ella: ah jag förstår, vi trycker in nappen i pannan på han!!


Thea: hörru, kan du använda en gåstol ens?


William: vafaan hur gör man??

läs det med en nypa salt ;-)
haft en underbar dag med Malin och Sarah, även Maria var med en kortis. jag verkligen älskar mammalivet, det är sån lycka för mig. jag har såna goa mammavänner så det finns inte! tänk vad mycket skoj vi kommer ha framöver med barnen när dom blir äldre och man kan göra lite mer saker. nu är babo påväg hit så vi ska hänga ett tag för att sen åka och kolla när lillebror spelar match.

sarah och malin, vill ni ha bilderna så finns de på facebook utan min bloggadress.

Kommentarer
Postat av: plutten i famnen

Haha gulligt! :D

2010-12-28 @ 17:01:04
URL: http://pluttenifamnen.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Underbara bilder, OCH kommentarer!!! :) Tack för idag!

2010-12-28 @ 22:00:42
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0