EN HEL PIZZA

Jag har inte kunnat äta stora måltider sen jag vart gravid. Får i mig barnportioner, så det är småätande som gäller. Nu ikväll så bestämde jag och Nathan oss  för att köpa pizza, var så länge sen!! Så vi gick ner till grillen och beställde. Väl hemma så moffade jag i mig HELA pizzan :D Gud så gott det var och nu är jag proppmätt. Helt underbart att kunna äta så mycket på en och samma gång. Tror till och med att jag ska ta en glass till efterrätt nu. Det är nog något som har blivit lite utav cravings, äter hur mycket glass som helst samt apelsiner. Fast det är väl sånt som man kan moffa i sig även när man inte är gravid ^^ Nu blir det film, ha en mysig kväll


Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hehe, ja jag kan typ inte ha mina byxor längre.

Det enda som funkar är leggins :D hehe.

Men du hade väl oxå fått "lite mage",

om jag inte minns helt fel ? :)



Haha, jag är småäter faktist inte,

sådär jätte mycket.Eller asså,

det är olika från dag till dag :)



För mig är det mer att jag inte är hungrig alls,

sen blir jag typ VRÅL hungrig på en sek,

och måste ha mat på en gång :D haha!



Ja,men då är du ungefär en vecka efter mig då? :)



Kramar



2010-01-23 @ 22:20:10
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Elisa

Det är klart att turen inte kommer att vända!

Tack :)

2010-01-24 @ 01:48:08
Postat av: Tina S

Hehe jo det är kul med en mage! men nu börjar det bli tungt och den är mkt i vägen! ;P Men snart kommer den lille och jag väntar något otroligt :;D

2010-01-24 @ 12:35:22
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Du får också börja med magbilder snart vännen! =) Vilken vecka är du i nu? KRAM

2010-01-24 @ 13:28:27
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0