MAMMAKLÄDER OCH INREDNING

Nu blir det två inlägg på dirren!
Ett gravid inlägg och ett om Nathans frieri :)
Var nyss in och tittade på Mamma kläder, vilket jag för visso inte behöver köpa ännu och vem vet, jag kanske inte kommer behöva det alls. Beror ju på hur fet jag blir :D Men hittade en del faktiskt, ett bra snygga byxor och en snygg topp. Fast jag tänker mest chilla runt i klänning tror jag. Hur snyggt är det inte med gravida i klänning? ÄlskarT.


snyggt?

Sen har jag även hittat en online butik med jätte fin barninredning! Hittar en massa saker därifrån som jag vill köpa, helst nu. Men det får vänta tills vi vet könet. Kan ju inte köpa en massa rosa saker om det blir en pojke ^^ Sidan hittar ni HÄR. Dom har även böcker som man fyller i, t.ex en babybok där man skriver om bebisen uppväxt. En sån blir det att köpa sedan! Kul att läsa sen när man blir äldre. Har faktiskt en som jag fått av mamma.



Blir den en prins eller en prinsessa tror ni?
Än så länge har folk sagt att det blir en pojke,
inte en enda tror att det blir en flicka.


Och så dessa fina väggdekaler.
Hur fint som helst att ha på väggarna!
Finns hur många motiv som helst, mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0