INTE SÅ KUL

har lite tråkigt så jag gör en liten lista om mig och nathan..

Vad heter ni? Ida och Nathan
Hur träffades ni? Vi träffades genom Jojjs på Nathans student i Vasa parken i Västerås
Är ni förlovade? Yes
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Snaaaart <3
Har båda körkort? Nix, nathan har
Isåfall, vem kör bäst? haha nathan såklart
Kommer du ihåg er första kyss? japp, mycket mysig! och förbjuden.. ;-)
Vem sa "Jag älskar dig" först? nathan!
Vem är äldst? Nathan är ett år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Nathan är oxe
Vem fyller år först på året? Nathan - 10 maj
Vem är längst? Nathan tack och lov
Vem sjunger bäst? långt ifrån jag, nathan sjunger super fint enligt mig!
Håller ni varandra i handen på stan? ibland
Kände ni varandra innan ni blev ihop? nepp
Blev du kär vid första ögonkastet? om jag vart
Har ni någon speciell låt? Mr. big - To be with you
Har ni varit utomlands tillammans? till danmark en gång
Vilket är ert bästa minne? oj.. den dagen vi plussade på stickan kanske?
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? slappar vid TVn, spelar xbox..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja, jag är helt pussgalen!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nja, han bodde i Enköping och jag i Västerås så 3 mil ungefär.
Blir du lätt svartsjuk? Nja, inte längre :-)
Brukar ni bråka? Inte längre, men vi har bråkat sjukt mycket under våra år ihop
Ringer eller SMS:ar ni mest? hm.. ringer tror jag
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? jag älskar ju hela han, men tycker ju iofs att det är sjukt sexigt med tatueringar så får väl säga hans armar.
Brukar nån av er prata i sömnen? båda två, men jag pratar nog mest

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv. Ja jag förstår det. Det går så fort, man hinner inte riktigt med haha :)



Nellie var vi faktiskt inne på tidigare också. Det var jag som föreslog det, men daniel var inte så förtjust i det som jag var dock haha.



Haha ja, mysigt med magen. Och bra stöd när man läser haha ;)

2010-07-04 @ 23:06:50
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/
Postat av: Diana

Grattis då : ) Skulle vilja kolla könet ja med men ingen idé nu när de inte är så långt kvar :-p



Jag vet inte så många namn faktist :-/ Vi funderar på Lucas om vi får en pojk :-) Theo och William är ju ganska fint också :-)

2010-07-04 @ 23:40:43
URL: http://dianajohansson.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Jo visst är det! Jag slänger alltid bara i lite ingredienser, så kul för det blir alltid gott :D



Haha, jag svarade också på dom där frågorna i min blogg nu... rätt roligt för vi har svarat likadant på några, haha.

Tex att vi båda träffades på killarnas student och att vi varit utomlands en gång och att det var i danmark :P lite småkul

2010-07-04 @ 23:55:05
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Usch hoppas du mår bättre idag, jo det är okeej med oss :) lite trötta bara.

2010-07-05 @ 10:47:23
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Okej :) Jaa men det vore jätte trevligt att träffas! Kul att lära känna lite nytt folk som också har barn.

Ja gör det det finns massa bra grejer på den sidan. Ska ni hitta på något kul idag? Jag snor den listan från dig nu hoppas det är okej :P Kram!

2010-07-05 @ 12:06:46
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0